הקדמה - הכניסה לתפקידי ניהול בבית הספר: מסע של שינוי והתפתחות

עמוד:9

הקדמה | חן שכטר | 9 החינוך הישראלית ; ומעצבי מדיניות יוכלו ללמוד כיצד לתמוך בתהליך הכניסה לתפקיד של מנהלים חדשים וכך לפתח באופן מיטבי את דור המנהלים העתידי של מערכת החינוך הישראלית . הקהל הרחב יזכה בהצצה לתפקיד רב השפעה שיש לו השלכה ישירה על דמותה של מערכת רבת משמעות בחיינו : מערכת החינוך . תודות תודה מקרב לב לכל כותבי הפרקים לספר זה, המעניקים בסיס רעיוני ויישומי חשוב וחיוני לכל הנכנסים לתפקידי ניהול בבית הספר . תודה לצוות ההוצאה לאור של מכון מופ"ת, המסור והמקצועי במיוחד : לד"ר דודו רוטמן ראש ההוצאה והעורך הראשי, לד"ר יהודית שטיימן העורכת האקדמית, לחני שושתרי רכזת ההוצאה, למיכל קירזנר - אפלבוים ועדי רופא עורכות התוכן והלשון ולמאיה זמר סמבול העורכת הגרפית . מקורות : Cocklin, B . , & Wilkinson, J . ( 2011 ) . A case study of leadership transition Continuity and change . Educational Management Administration & Leadership, 39 ( 6 ) , 661 - 675 . Gimbel, P . , & Kefor, K . ( 2018 ) . Perceptions of a principal mentoring initiative . NASSP Bulletin, 102 ( 1 ) , 22 - 37 . Lee, L . C . ( 2015 ) . School performance trajectories and the challenges for principal succession . Journal of Educational Administration, 53 ( 2 ) , . 286 - 262 Leithwood, K . , & Day, C . ( 2007 ) . Starting with what we know . In C . Day & K . Leithwood ( Eds . ) , Successful principal leadership in times of change : An international perspective ( pp . 1 - 15 ) . Springer . Parylo, O . , & Zepeda, S . J . ( 2014 ) . Describing an ' effective׳ principal : Perceptions of the central office leaders . School Leadership & Management, . 537 - 518 , ) 5 ( 34

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר