תוכן הענינים

עמוד:8

لا النافية للجنس – لا השוללת שלילה מוחלטת 95 > פרק 11 : بدايات الصحافة “צידה לדרך" / תרגול והטמעה קטע א – טקסט עיתונאי . קטע ב – جبران خليل جبران – ( תרגיל 2 ) العربية . קטע ג – مَنْ 101 ما או > פרק 12 : פסוקית שם עצם הפותחת במיליות הזיקה : مُساهمة الترجمة إلى العربية في توليد “צידה לדרך" / תרגול והטמעה טקסט – مِنْ مَنْ וממשיכות במילית – ما / نماذج أدبية جديدة ( תרגיל 1 ) / פסוקיות הפותחות ב- המבארת ) / “צידה לדרך" / תרגול והטמעה من البَيَان ( " من " نة או مِن المُبَيِّ הנקראת : بلفور . . . إحياء أم احتفاء؟ ( תרגיל 2 ) טקסט עיתונאי كَانَوَأَخَوَاتُهَا 107 > פרק 13 : פעלי עזר – أخوات كان / “צידה לדרך" كَانَ בצירופים שונים كَانَ / הפועל תרגול והטמעה / הפועל بناء حضارة جديدة ( תרגיל 3 ) بغداد ( תרגיל 2 ) / טקסט – / תרגול והטמעה טקסט – > פרק 14 : התיאורים 117 ألمسلمون يَحتفلون بعيد الأضحى ألحال / תרגול והטמעה / טקסט א – תיאור המצב – بالصور رغدة "تضرب من جديد" . . . حاملة مِقَصًّا في حلب المبارك טקסט ב- جملة حاليّة / פסוקית מצב ( جملة حال / جملة حال / ( תרגיל 2 ) / פסוקית מצב – هُدى شعراوي جملة حاليّة ) – סיכום / תרגול והטמעה טקסטים קצרים ( תרגיל 3 ) – 1 . ألجَمْر والرَماد هشام شرابي מחבר הספר : ألحرب الأهليّة / טקסט ( תרגיל 5 ) – על 2 . ألجمر والرماد / טקסט ( תרגיל 6 ) – מן ההקדמה לספר : > פרק 15 : התיאורים ( המשך ) 131 التمييز / “צידה לדרך" / “תמייז" אחרי פועל / “צידה לדרך" / “תמייז" תיאור ההבחנה – אחרי נשוא שם תואר / “תמייז" כחובה לעומת “תמייז" כאמצעי סגנוני / קטגוריות נוספות הנחשבות כ״תמייז״ / תרגול והטמעה טקסט עיתונאי ( תרגיל 1 )

הוצאת אוניברסיטת אריאל בשומרון, אריאל


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר