הקדמה

מתוך:  > ניהול כיתה > הקדמה

עמוד:11

הקדמה | 11 ואוה לאוטרשטיין-פיטליק, והוא מציע מגוון פעילויות להגברת המוטיבציה ללמידה . את הפרק החמישי, 'רעש בכיתה', כתבו תמי ויסמן ודבורה גורב, והוא עוסק בתפיסות ובאמונות הקיימות אצל מורים בנוגע לרעש בכיתה ובאפשרות לשנותן באמצעות אימון . הפרק השישי, ׳שיטות ותאוריות בניהול כיתה – מאגר תקצירים׳, חותם את הקובץ ובו מגיש אליעזר יריב תקציר של מגוון תאוריות מרכזיות ושל שיטות מעשיות לניהול כיתה . אנו מבקשים להודות למכון מופ"ת ולעומדת בראשו, ד"ר מיכל גולן . תודתנו נתונה לד"ר בתיה אילון, העורכת האקדמית, ולד"ר יהודית שטיימן, ראש הוצאת הספרים והעורכת הראשית, שסייעו בעריכה ; לעורכי הלשון איסי שמש, ד״ר אסיה שרון ומירב כהן - דר ; לצוות ההוצאה לאור ולצוות המִנהלי שליווה את עבודתנו ותמך בה במסירות רבה . לאכסניה זו, שהיא ייחודית בעולם כולו, תרומה חשובה לקידום הכשרת המורים בישראל, והצוות שלנו זכה להסתייע בה . כמו כן אנו מודים למורים הרבים ולסטודנטים ששאבנו מהם חוכמה וגם ציטוטים לרוב . קריאה מהנה ומועילה, אליעזר יריב ודבורה גורב

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר