1 הכריסטולוגיה של הסובייקט-מסך

עמוד:14

ולהפך , מעין , imitatio Ego כל זאת עד להבטחת ההתמזגות העתידית בין העצמי לצלם האלוהי ; מן הצד השני ציר ההזדהות והכינון ההדדיים של הסובייקט הצופה ( המודרני ) ושל הדימוי האחר – המסכי , ולהפך . כל זאת החל ממסך הקולנוע ועד למסך – האפרטוס של הגוגל גלאס , המשתלב עם עינו של הצופה . מדובר כאן בסובייקט המתקיים בזמן הצפייה , בסובייקטיביות שמתרחשת בזמן זה ומגיבה לאידיאל האני שמבסס אותה . לא מדובר כאן רק בדימוי המצוי בתוך המסך , אלא גם בעצם המפגש עם המסך כפלטפורמה , לרבות הדימוי שבו . נטען שהדינמיקה המערבית בין הצופה לבין המסגרת הנרקיסיסטית שלו , שהיא המסך — בין שזה מסך ממשי , אישי , חברתי או פנימי — היא מעין הרחבה תרבותית של הסיטואציה הנוצרית של צפייה בצלב ובצלוב . כל אלה באו לידי ביטוי באיגרותיו הרדיקליות של פאולוס , המתקדשות בדפי הברית החדשה , ובדברי השליחים מחברי הבשורות , שלרוב התמידו בגישתו הפוסט – יהודית והאולטרה –ויזואלית לעבר עיצוב החזותי המערבי . הצליבה הייתה בראש ובראשונה חיזיון רומי למען יראו נתיני האימפריה וייראו , מופע ראווה שהיה רחוק

רסלינג


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר