תוכן עניינים

עמוד:9

פרק - 8 התנהגות הצרכן במעורבות נמוכה מבוא / 221 חשיבות הקנייה הלא נחשבת / 221 המחקר על המעורבות הנמוכה / 225 מעורבות מהי ? / 228 מוקדי מעורבות / 228 מעורבות במוצר / 229 המעורבות כמאפיין אישיות / 233 מעורבות בתקשורת השיווקית / 234 מעורבות במצב / 235 אופני מעורבות / 235 מעורבות מתמדת / 236 מעורבות נסיבתית / 236 מדידת המעורבות / 238 יסודות פסיכולוגיים של התנהגות הצרכן במעורבות נמוכה / 240 החלטות קנייה של מעורבות נמוכה : מודל כללי / 240 תאוריית הלמידה הפסיבית של קרוגמן / 241 מעורבות נמוכה ומעורבות גבוהה בערוצי התקשורת / 242 תהליך הלמידה הפסיבית / 243 הבסיס הפיזיולוגי של הלמידה הפסיבית / 243 מודל עצם החשיפה של זיונץ / 245 ביסוס אמפירי של המודל / 246 היש הסבר לאפקט עצם החשיפה ? / 250 יישום מודל עצם החשיפה / 250 תאוריית השיפוט החברתי של שריף והובלנד / 252 מודל סבירות העיבוד של פטי וקסיופו / 254 שינוי עמדה בדרך העוקפת / 255 תאוריית סבירות העיבוד במבחן אמפירי / 256 תוצאות העיבוד בדרך המרכזית ובדרך העוקפת / 258 יישום מודל סבירות העיבוד / 258 התניה קלאסית – הדרך העוקפת לשכנוע / 260 דרכים בהתניית הצרכן / 261 היקף ההתניה הקלאסית בהתנהגות הצרכן / 267 המעורבות וההתניה הקלאסית / 267 סדר הגירויים / 267 חזרה / 267 הכללה / 268 הבחנה / 269 הכחדת ההתניה / 272 סיכום / 272 קיצורי דרך בהחלטות קנייה של מעורבות נמוכה / 274 היריסטיקות של החלטות קנייה / 275 המודל הלקסיקוגרפי / 276 גריעה לפי תכונות / 276 מודל הקוניונקציה / 277 מודל הדיסיונקציה / 277 אופטימיזציה לעומת פישוט בקבלת החלטות / 277 אסטרטגיות הבחירה והשלכותיהן על ניהול השיווק / 279 שימוש בפרוקסי / 280

האוניברסיטה הפתוחה


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר