תוכן העניינים

עמוד:5

פרק : 9 עקרונות מרכזיים של התהליך האמפתי 153 ....................................... מבוא 153 ............................................................................................... א . הפעלת אמפתיה ושיפוט 153 ............................................................ ב . כבוד , הערכה ושיתוף פעולה עם החניכים 155 .................................. ג . התמסרות לתהליך האמפתי 157 ........................................................ ד . חיזוק יכולת השתיקה 158 ................................................................. ה . השמעת ביקורת אמפתית בונה 159 ................................................... ו . התהליך האמפתי איננו טיפול חירום , יש זמן לתקן טעויות 162 ......... ז . שילוב של חשיבה אינטואיטיבית וחשיבה שיטתית 164 ..................... ח . שילוב של יצירתיות והומור 165 ........................................................ ט . ניהול יומן רפלקטיבי לשיפור היכולת האמפתית 168 ........................ י . בחירה בהסבר הטוב ביותר 174 .......................................................... יא . שימוש בנרטיב כמארגן ראשי של תהליך האמפתיה 175 .................. סיכום 177 .............................................................................................. פרק : 10 שאלות שכיחות של מורים ותשובות בצדן 180 ................................ פרק : 11 לימוד והוראה של אמפתיה 193 ....................................................... מבוא 193 ............................................................................................... א . אמפתיה – תכניה ודרכי הוראתה 193 ................................................. ב . הכשרת מורים להוראת אמפתיה 201 ................................................. סיכום 203 .............................................................................................. סיכום הספר 205 ............................................................................................ ביבליוגרפיה 209 ............................................................................................ 224 ............................................................................................... Abstract

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר